Korejsko – kanadská společnost chce na trzích prorazit se sportovním automobilem De Macross Epique GT1.
Epique GT1 je realizací snu korejského podnikatele a automobilového sběratele a entuziasty Keysera Jahong Hura, na základě jeho skic supersport vznikl. Ideou bylo zkonstruovat automobil navazující svými tvary na legendární závodní automobily ze závodu 24 h Le Mans z konce 60. a začátku 70. let minulého století. Vývoj dvoumístného sportovního vozu s uprostřed uloženým velkoobjemovým osmiválcem Ford 5.4 l svěřila společnost De Macross specializované kanadské firmě Multimatic, mající bohaté zkušenosti s vývojem závodních automobilů.
Technické údaje supersportu De Macross Epique GT1
Samonosná karoserie z uhlíkových kompozitů a hliníkové voštiny. Nezávisle zavěšená kola, dvojité lichoběžníkové závěsy, pérování vzpěrami pushrod. Nastavitelné hydraulické stabilizátory. Kapalinové brzdy AP Racing, pneumatiky 245/35 R19 vpředu a 345/35 R19 vzadu. Rozvor náprav 2750 mm, celkové rozměry 4725 x 1982 x 1163 mm (d x š x v). Suchá hmotnost 1450 kg.
Motor Ford V8 5408 cm3 v úpravě Roush s úhlem řad válců 90o, ventilový rozvod DOHC, hliníkový blok a hlavy válců, přeplňování rootsovým dmychadlem Eaton s chladičem stlačeného vzduchu. Max. výkon 845 k při 6500 ot./min., točivý moment 1004 Nm při 4900 – 5300 ot./min. Pohon zadních kol prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky Tremec/Ricardo.
Max. rychlost přes 370 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,1 s, z 0 na 160 km/h za 7,5 s.