Kompaktní SUV si odbylo oficiální premiéru na autosalonu v Los Angeles.
Macan, zvaný též baby Cayenne, je dlouhý 4699 mm, 1923 mm široký a 1624 mm vysoký, čili je o 146 mm kratší, o 16 mm užší a o 82 mm nižší než větší bratr. V porovnání s Audi Q5, ze kterého vychází, je Macan o 70 mm delší, o 24 mm širší a o 30 mm nižší.
Oproti Q5 má Macan o 35 (vpředu) resp 36 mm (vzadu) větší rozchod kol, komponenty odpružení jsou pro tento model unikátní. Přepracována byla i geometrie zavěšení, což má Macanu zajistit nejagilnější chování ve své třídě.
Od počátku budou v nabídce tři pohonné agregáty. Výchozí Macan S dostane třílitrový V6 twin-turbo o výkonu 340 k (250 kw). Macan S Diesel dostane rovněž třílitrovou V6 o výkonu 258 k (190 kW). Macan Turbo pohání V6 3.6 l twin-turbo o výkonu 400 k (294 kW). Později by měly přibýt i čtyřválcový dvoulitr turbo o výkonu 280 k a dieselový dvoulitr TDI. Všechny modely dostanou dvojspojkovou automatickou převodovku PDK se sedmi stupni.