Automobily Attica vyráběla řecká společnost Bioplastic S.A. z Atén. V jejím čele stál Georgios Dimitriadis, významná postava řecké automobilové historie.
Dimitriadis v roce 1958 zkonstruoval a postavil prototyp malého automobilu s označením Dimitriadis 505, který chtěl vyrábět. Tehdejší daňové zákony v Řecku ale jeho plánu nepřály, proto svůj plán opustil a zaměřil se na výrobu tříkolových vozítek v licenci německé společnosti Fuldamobil. Jeho počin nesl označení Attica 200 a od německé předlohy se drobně odlišoval. Dvě později uvedené karosářské verze kabriolet pocházely již z vlastního vývoje značky Attica. K pohonu sloužily motory Sachs či Heinkel o objemu 200 cm3. Populární vozítko se vyrábělo až do roku 1971.
V roce 1965 se Attica pokusila nabídnout i klasický čtyřkolový automobil s označením Carmel 12. Ten byl vyráběný v licenci izraelské automobilky Autocars. Carmel 12 ale úspěšný nebyl a vzniklo jen okolo 100 exemplářů.
V roce 1968 předělal Bioplastic model Attica 200 na tříkolové užitkové vozítko Delta. Velký úspěch s ním ale nezaznamenal. V roce 1977 přetransformoval Dimitriadis společnost Bioplastic na novou firmu DIM Motor.