Společnost Enfield Automotive byla založena v roce 1960 ve Velké Británii. Až do roku 1976 vyráběla v malých sériích na svou dobu pokrokové elektromobily Enfield 8000.
Během ropné krize v roce 1973 přesunul majitel firmy a řecký miliardář Giannis Goulandris výrobu do Řecka, i když finální montáž nadále probíhala v Británii.
Vyráběné modely:
Enfield 465
Enfield 465 vznikl pouze jako prototyp. Byl to malý elektromobil s uspořádáním sedadel 2+2. Osazen byl elektromotorem o skromném výkonu 3 kW a na trubkovém rámu byla připevněna laminátová karoserie.
Enfield 8000
Enfield 8000 byl designem podobný modelu 465, oproti němu ale dostal elektromotor o výkonu 6 kW a hliníkovou karoserii. Také osmitisícovka se držela vnitřního uspořádání sedadel 2+2. Model vznikl v reakci na tendr, který vypsala britská Rada pro elektřinu. V polovině 70. let minulého století vzniklo v Británii 120 kusů, 65 z nich přitom používali zaměstnanci Rady. Enenrgii elektromotoru dodávala souprava osmi šestivoltových olověných baterií. Také ty stály za vysokou hmotností vozítka, která činila 952 kg. Dojezd činil dle povětrnostních podmínek od 80 do 145 km, maximální rychlost se pohybovala až na hodnotě 129 km/h.