Americká firma Revenge Design Inc., zabývající se hlavně výrobou automobilových komponent, se pustila do vývoje vlastního sportovního vozu.
Ten dostal název Revenge Verde a svou výstavní premiéru si ještě jako studie odbyl na autosalónu NAIAS 2010 v Detroitu. Karoserie prototypu vznikala u společnosti Roush Performance a je tvořena karbonovými panely na hliníkovém šasi.
K dispozici měly být tři motory, z toho jeden hybridní. Ten měla dodávat společnost HP2g a mělo se jednat o agregát V8, spalující palivo E85 a spolupracující s elektromotorem. Kvůli administrativním problémům se ale tento agregát, alespoň prozatím, dodávat nebude. S tím jde ruku v ruce i změna názvu amerického supersportu, místo „ekologického“ Verde dostane nový vůz název RSC Blade. Zákazníci si tak budou muset „vystačit“ s pětilitrovým V8 od Fordu či s V8 o objemu 6.2 l z Corvette ZR1.
O výrobu se bude starat firma Roush, která rovněž vyráběla pro Ford model GT40, se kterým sdílí Blade stejný základ.