Bavorská automobilka BMW odhalila ještě před oficiální premiérou na autosalónu v Šanghaji definitivní podobu svého Grand Turisma.
Velké kupé následuje již dříve představený kabriolet a po designerské stránce vychází ze studie BMW Concept 6 Coupé, vystavené vloni na autosalónu v Paříži. Přední sdružené světlomety s bixenony obsahují denní LED světlomety, stejná technologie se usídlila i v zadních sdružených svítilnách. Na nárazník s nízko umístěnými ledvinkami navazuje nadstandardně dlouhá kapota. Zadní víko zavazadelníku dostalo po vzoru předchůdce výraznou odtokovou hranu, sdružené světlomety jsou výklopným víkem rozděleny na dvě části. Bočním pontonem se od předních blatníků táhne výrazný prolis zakončený u zadních světlometů, boční okna včetně těch v bezrámových dveřích lemuje chromová linka
Interiér je zušlechtěn prémiovými materiály, sedadla jsou čalouněna kůží Dakota, doplňky jsou lakované buď černým klavírním lakem nebo mohou být z ušlechtilého dřeva či kartáčovaného hliníku. Informace pro posádku podává sedmipalcový displej systému iDrive. V bohaté příplatkové výbavě lze nalézt položky jako jsou vyhřívaná / ventilovaná sedadla, panoramatická střecha, audio od firmy Bang & Olufsen, HUD displej, asistent pro noční vidění, asistent pro jízdu v jízdních pruzích, parkovací asistent, GPS navigace se zvětšeným displejem na 10,2“ a mnohé další. Do zavazadlového prostoru se vejde 460 l zavazadel.
Zpočátku budou k dispozici dvě pohonné jednotky. Verzi 640i bude pohánět přeplňovaný řadový třílitr o výkonu 315 k a točivým momentem 450 Nm. Ten zrychluje s osmistupňovým automatem z 0 na 100 km/h za 5,4 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Normovaná spotřeba dosahuje hodnoty 7,7 l benzinu na 100 km. Silnější 650i dostane benzinové V8 twin-turbo o výkonu 402 k a točivým momentem 600 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h v tomto případě trvá pouze 4,9 s, maximální rychlost je také omezena na obligátních 250 km/h. Průměrná spotřeba tohoto agregátu činí 10,4 l benzinu na 100 km.