Firma AC Cars Group Ltd. je jedním z nejstarších nezávislých výrobců v Británii, sídlícím v Weybridge. Již v roce 1901 vznikla společnost bratří Wellerů, která se v roce 1909 přejmenovala na Autocarriers Ltd. a používala obchodní značku AC. V té době vyráběla firma hlavně tříkolky s hliníkovým šasi. Automobilka AC se o dva roky později přestěhovala do Thames Ditton a stala se významným britským automobilovým producentem. V roce 1930 odkoupila automobilku rodina Hurlocků. Krátce na to přišla automobilka s první verzí modelu Ace (eso).
V roce 1953 začala firma AC vyrábět nový model Ace s lehkým šasi a šestiválcovým motorem Bristol. Ten vyráběla společnost Bristol Cars a konstrukčně vycházel z německých motorů BMW. V letech 1957 a 58 nasadila automobilka AC model Ace do čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans. V roce 1961 přišla AC o motory Bristol a Charles Hurlock se dohodl s americkým konstruktérem a závodníkem Carrollem Shelbym na dodávkách motorů Ford V8 do šasi Ace. To vyhovovalo Shelbyho záměru na stavbu lehkého sportovního vozu s výkonným motorem. Po konstrukčních úpravách podvozku designérem Alanem Turnerem se v roce 1962 zrodil legendární roadster AC Cobra. V roce 1963 ukončil AC Cars výrobu modelu Ace a své kapacity soustředil na produkci evropské verze Cobry. Její výroba ale byla velmi drahá a mnoho vozů se neprodalo. Práva na model Cobra koupil od AC v roce 1965 Ford. Automobilka AC se o rok později rozhodla vyrábět model AC 289 (název Cobra nemohla AC používat) a poslední originální model byl prodán v roce 1969. AC posléze vyráběla s italskou karosárnou Frua kupé AC 428 GT, osazené motorem Ford.
V roce 1986 koupily společnost AC firmy Ford a Autokraft a založily AC Car Group. Ta však byla v roce 1993 opět prodána a v roce 1996 byla poslána do konkursu. Z problémů se nakonec dostala a pokračovala v další automobilové produkci. V krátké době firma opět změnila majitele a po restrukturalizaci přesídlila v roce 2001 do Frimley. Zde se zaměřila hlavně na opravy a restaurace modelů MkII a MkIII. V říjnu 2004 byla továrna ve Frimley uzavřena a provoz byl přesunut do Guildfordu.
Rok 2005 přinesl přesunutí společnosti na Maltu a představení smělých plánů na zavedení nové výroby. V květnu vzniklo první nové šasi.