Britské vozy značky Bean vznikaly v letech 1919-1929 v továrnách v Dudley a Tiptonu v hrabství Staffordshire. První automobil Bean 11.9 h.p. byl obnovenou předválečnou konstrukcí firmy Perry z Birminghamu, kterou převzala společnost A. Harper, Sons & Bean Ltd. Jeho čtyřválcový motor o objemu 1147 cm3 disponoval výkonem 12 koní, které přenášel prostřednictvím třístupňové převodovky. O jeho produkci se dělily dvě továrny v Tiptonu (výroba šasi) a v Dudley (konečná montáž). Bean jej chtěl vyrábět stejným způsobem jako Ford svůj model T v USA. Bean použil jako první automobilka ve Velké Británii pohyblivý montážní pás. Bean plánoval a vyrobil okolo 10 000 ks tohoto modelu, vrchol produkce nastal v říjnu roku 1920, kdy vzniklo na 505 exemplářů.
Do roku 1923 vznikly nové modely 12 a hlavně 14, výrazně zmodernizovaný vůz s motorem o objemu 2,3 l a čtyřstupňovou převodovkou. V roce 1926 se firma dostala do finančních problémů, ze kterých ji dostala ocelářská firma Hadfields. Ta dopomohla k výrobě nové konstrukce typu 18/50, poháněné šestiválcem Meadows 2,7 OHC. Vzniklo jej ale jen 500 kusů. O rok později byly všechny modely značky přejmenovány Hadfield Beans a typ 14 byl přejmenován na 14/40. Poslední model, který byl představen v roce 1929, byl typ 14/45, evoluce typu 14, používající hlavy motoru dle patentu firmy Ricardo. V sériové výbavě měl již brzdy na všech čtyřech kolech. Do konce roku 1929 vzniklo 4000 exemplářů čtrnáctky v několika karosářských variantách.
Vozy Bean se často potýkaly s nedostatečnou spolehlivostí a od roku 1929 jejich výroba nepokračovala. Do dnešní doby se uchovalo 146 osobních a užitkových automobilů – 75 v Austrálii a 71 ve Velké Británii.