Klatovská společnost DIOSS připravovala výrobu malého dvoumístného kupé s názvem Rebel Nova. Projekt ale nakonec skončil neúspěšně, vyrobeno bylo jen několik prototypů.
Malé kupé oblékl do slušivého hávu věhlasný český designér Václav Král. Automobil dostal svařovaný příhradový rám, který nesl karoserii z kompozitů. Ta měla rozměry 3850x1650x1250 mm (d x š x v). Rozvor náprav činil 2450 mm, rozchod kol vpředu/vzadu byl 1420/1440 mm. Pohotovostní hmotnost vozu byla 840 kg.
Přední i zadní nápravy byly typu McPherson, odpružení tlumiči s vinutými pružinami. Vůz obouval čtrnáctipalcové pneumatiky o rozměrech 185/60 R14. Motor byl uložen vzadu uprostřed a poháněl zadní kola. Konstruktéři k pohonu zvolili rozšířený čtyřválec Škoda 1,3 OHV z modelu Felicia, který při objemu 1289 cm3 generoval maximální výkon 55 kW (75 k) při 5500 ot/min a točivý moment 110 Nm při 4000 ot/min. Motor byl spřažený s šestistupňovou plně synchronizovanou manuální převodovkou. Maximální rychlost kupé činila 170 km/h a zrychlení na 100 km/h trvalo přibližně 13 s.