Dnes již bývalá automobilka Hans Glas GmbH sídlila v německém Dingolfingu. Firmu založil v roce 1895 v Pilstingu mechanik Andreas Glas a původně se zabývala opravou zemědělských strojů. O deset let později opustily bránu závodu první secí stroje vlastní výroby. Od roku 1905 měla firma pobičku v Dingolfingu, o tři roky později zde ročně vznikalo 150 secích strojů, jejich odbyt stále rostl. Trh se secími stroji začal výrazněji klesat po 2. světové válce. Společnost se
tedy musela rozhodnout, co bude vyrábět. V roce 1951 začala produkovat skůtry o objemu motoru 125 cm3. Od roku 1953 vznikaly i užitkové tříkolky s nosností 250 kg a motory skůtrů dostaly větší objem 150 a 200 cm3. Do roku 1956 vzniklo 46181 skůtrů značky Glas, poté přišla výroba vozidel Goggomobil.
Dalšími známými vozidly značky byly modely 1300 GT a 1700 GT, vytvořené designérem Pietrem Fruou. Vlivem tvrdé konkurence převážně pocházející z Britských ostrovů přišel v roce 1966 model 2600 GT s osmiválcem 2,6 SOHC.
Ani tento model ale firmu nespasil a automobilku odkoupil mnichovský gigant BMW. Všechny modely značky zůstaly nadále ve výrobě pod značkou BMW a od BMW pocházely i pohonné jednotky. Model 1300 GT dostal šestnáctistovku BMW a přejemnoval se na BMW 1600 GT. S třílitrem BMW nesl vůz označení 3000 GT. Tento model si udržel jméno Glas, avšak vepředu a vzadu nesl logo BMW. V roce 1968 vyvinulo BMW své první velké kupé, model 2500 CS. To byl konec značky Glas. Celkem vzniklo 277 kopií modelu 2600 GT a 389 kusů 3000 GT.
Nyní je v Dingolfingu největší továrna BMW na světě.
Vyráběné modely:
- Skůtr Goggo (1951 – 1956)
- Goggomobil – sedan (1955 – 1969), coupé (1957 – 1969) a transportér (1957 – 1965)
- Isar (T 600 a T 700) (1958 – 1965)
- Typy S 1004 a S 1304 TS/CL (1962 – 1967)
- GLAS 1300 GT a 1700 GT (1964 – 1967)
- Sedany 1700 a 1700 TS (1964 – 1967)
- GLAS 2600 V8 („Glaserati“) (1966 – 1967)