Česká společnost Innotech International sídlící v Jaroměři patřila mezi řadu tuzemských firem, jež se po pádu komunistického režimu chtěly pustit do malosériové výroby sportovních automobilů.
Nejznámějším počinem na tomto u nás neoraném poli byl model Innotech Mystero. Pod jeho designem byl podepsán slavný český designér Václav Král. Ten stvořil dvoumístný automobil s otevřenou karoserií typu roadster. Na prostorový rám z ocelových trubek byly umístěny krycí panely z kompozitu. Automobil neměl krom střechy ani boční okna dveří. Přední světlomety si tvůrci vypůjčili z legendárního Jaguaru XJ220, zadní čtveřice kruhových svítidel zase evokovala automobily z Maranella. Interiér byl očalouněn jemnou kůží Conolly, sedadla dodal renomovaný výrobce Recaro, volant pak další specialista Momo. Prototyp vozu vznikl, stejně jako v případě jiného projektu Rebel Nova, v dílnách kopřivnické společnosti Ecorra.
K pohonu konstruktéři zvolili velkoobjemový vidlicový osmiválec Chevrolet DOHC o objemu 6.3 l, disponující výkonem 500 k. Ten byl uložen před zadní nápravou, na kterou směřoval výkon agregátu prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.
V roce 1995 byl prototyp vozu Mystero prezentován na autosalónu v Brně. Plánována byla série 25 kusů určených pro Ameriku a arabské trhy, nakonec údajně vzniklo jen 5 exemplářů.
Firma Innotech se rovněž věnovala úpravám vozů Chevrolet Corvette. Ty dostaly karoserii z uhlíkových kompozitů a úpravy motoru.
V roce 2006 zahájil Innotech vývoj svého nového sportovního automobilu Escalero kategorie supercar s motorem (V8 s kompresorem o výkonu 800 k) uprostřed a karosérií z uhlíkových kompozitů. Mělo to být nejvýkonější otevřené auto na světě pro silniční provoz, projekt se ale nakonec neuskutečnil.
Technická data Innotech Mystero:
vnější rozměry: 4650 x 2040 x 1150 mm (d x š x v), rozvor 2700 mm
motor: zážehový V8 Chevrolet Corvette DOHC 5737cm3
max. výkon 400k při 5800 ot./min.
max. toč. moment 520Nm při 5200 ot./min.
převodovka: manuální šestistupňová
pneumatiky: přední – 275/40 ZR18, zadní – 335/30 ZR18
disky: OZ Mito 10 x 18 vpředu a 13 x 18 vzadu
výkony: maximální rychlost: 280km/h, zrychlení z 0 na 100km/h: 5s