Ferrari si s vymýšlením názvu pro svůj jubilejní ultimativní model moc práce nedalo. To jej ale nikterak nesnižuje, hypersport s hybridní technologií totiž disponuje systémovým výkonem 963 k.
LaFerrari bylo odhaleno na letošní Autoshow v Ženevě. Je přímým následovníkem legendárních modelů F40, F50 a Enzo. Top model z Maranella pohání vysokootáčkový vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 l, disponující výkonem 800 k. Tomu poprvé v historii vypomáhají dva elektromotory o výkonu 163 k.
Technologie odzkoušená v monopostech F1 je mimo jiných zastoupena i systémem rekuperace energie KERS. Zrychlení z 0 na 100 km/h je záležitostí necelých 3 s, na 200 km/h stačí necelých 7 s. Na zkušebním okruhu Ferrari ve Fioranu překonalo LaFerrari čas svého předchůdce o výrazných 7 s.
O design červené střely se poprvé nepostaral dvorní designér Pininfarina, ale tvary pocházejí z vlastního designérského střediska Ferrari vedeného Flaviem Manzonim.
Thanks for taking the time to post. It’s lifted the level of debate