Porsche nasadí po modelu Cayenne dieselový motor i do řady Panamera.
Třílitrový vznětový V6 z regálu koncernu VW je mimo jiné osazen vstřikováním common rail s piezoelektrickými vstřikovači a vstřikovacími tlaky 2000 bar, turbodmychadly s variabilní geometrií lopatek, systémem recirkulace výfukových plynů a filtrem pevných částic disponuje max. výkonem 250 k (184 kW) v rozpětí 3800 – 4400 ot./min a plochou křivkou točivého momentu vrcholící hodnotou 550 Nm mezi 1750 – 2750 ot./min.
Tyto parametry zajišťují modelu Panamera Diesel s pohonem zadní nápravy výborné jízdní vlastnosti, průměrná spotřeba se pohybuje na úrovni 6,5 l nafty, emise CO2 pak dosahují úrovně 172 g / 1 km jízdy. Při použití pneumatik s nízkým valivým odporem klesne průměrná spotřeba o další dvě desetiny na 6,3 l. Osmdesátilitrová palivová nádrž zajišťuje dojezd okolo 1200 km. Zrychlení z 0 na 100 km/h je záležitostí 6,8 s, maximální rychlost se pohybuje na hranici 240 km/h. Prodeje v Německu odstartují v srpnu za cenu 80 183 eur.