Historie jedné z významných kapitol automobilových dějin se začala psát v roce 1938, kdy Porsche přestěhoval designové a konstrukční kanceláře z centra Stuttgartu do několika nových budov v městské čtvrti Zuffenhausen. Poté, co bylo stěhování u konce, byla zahájena produkce vozu VW Brouk. Pak ale přišla II. světová válka a vše bylo jinak.
Po válce zahájila automobilka Porsche výrobu svého modelu 356 v rakouském Gmündu, jednalo se však pouze o dočasné řešení. V roce 1950 byla v továrně v Zuffenhausenu stále přítomna americká armáda , a tak si Porsche pronajalo výrobní halu od společnosti Reutter & Co. GmbH. Šestého dubna pak opustil výrobní pásy ve Stuttgartu první vůz řady 356, celkem jich zde v roce 1950 vzniklo pouze 369 kusů. Úspěch modelu si o dva roky později vynutil otevření druhé továrny, o osm let později pak otevřela své brány továrna č. 3.
Zatímco řada 356 zajistila automobilce dostatečný růst a prosperitu, tak řada 911 umožnila firmě Porsche odkoupitv roce 1964 společnost Reutter. Do dnešních dnů vzniklo ve Stuttgartu více než milion vozů značky Porsche. K příležitosti kulatého jubilea byla ve firemním muzeu otevřena speciální výstava fotografií a první vůz 356 Coupé vyrobený v Zuffenhausenu. Výstava se bude konat od 20.března do 9. května 2010.