Devět let po představení prototypu, příchodech a odchodech investorů by měl být v létě uveden na trhy první supersport z Jižní Koreje s označením Spirra.
Šasi automobilu tvoří trubkový rám v kombinaci s karbonovými panely. Toto řešení zajišťuje lehkost a zároveň tuhost karoserie.
Pohonnou jednotku pro ručně vyráběný sportovní vůz dodá automobilka Hyundai, jehož šestiválec o objemu 2,7 litru bude k dispozici ve čtyřech výkonových variantách (175 k, 330 k, 420 k a 500 k). Základní motorizace bude mít atmosférické plnění, dvě výkonnější pak dostanou přeplňování turbodmychadlem a nejvýkonnější varianta bude osazena dvojici turbodmychadel. Výkon je z motoru uloženého uprostřed přenášen na zadní kola prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.
Nejrychlejší verze zrychlí na 100 km/h za 3,5 s a maximální rychlost se bude dle motorizace pohybovat od 212 do 310 km/h.