Automobilka Renault přivezla do Ženevy mimo jiné i dvě designové studie s názvy Captur a R-Space.
Captur designem přímo navazuje na loni představený koncept DeZir. Charakterizuje jej použití vzhůru výklopných bočních dveří, osvětlení technologií LED diod nebo obrovských, dvaadvacetipalcových litých kol.
V interiéru Renault použil jako hlavní motiv pro výplně sedadel a podlahu zavazadelníku provázky. Přístrojová deska je vyrobena s průsvitného plastu a je osazena displejem head-up.
K pohonu byl vybrán dieselový motor twin-turbo Energy dCi 160 o výkonu 160 k a točivým momentem 380 Nm. Převodovka je dvojspojková EDC. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá konceptu 8 sekund, maximální rychlost je 211 km/h.
R-Space je atraktivní studií malého MPV s velkým panoramatickým oknem a jednadvacetipalcovými hliníkovými disky, která by mohla být předobrazem nové generace modelu Modus. Karoserie postrádá “B“ sloupek, boční dveře se podobně jako u Opelu Meriva otevírají proti sobě. O osvětlení se stejně jako u capturu starají LED diody.
Za pohonný agregát byl zvolen přeplňovaný tříválcový benzinový motor o objemu 900 cm3, disponující maximálním výkonem 110 k a točivým momentem 160 Nm. Také R-Space dostal dvojspojkovou převodovku EDC. Koncept zrychluje na 100 km/h za 11 sekund, maximální rychlost je 200 km/h. Průměrná spotřeba dosahuje dle Renaultu skromných 3,7 l benzinu na 100 km, emise CO2 pak 95 g/km.