Miniautomobily značky Rodley vznikaly pouhé dva roky (1954 -1956) ve stejnojmenném britském městě.
Pod konstrukcí minivozu je podepsán Henry Brown, který byl rovněž autorem další pozoruhodné konstrukce Scootacar. Karoserie z ocelových plechů byla přišroubována k ocelovému šasi, vzduchem chlazený dvouválcový motor značky J.A.P. o objemu 750 cm3 byl uložen v zádi. Zadní kola poháněl prostřednictvím řetězu vycházejícího z třístupňové převodovky značky Albion. Ačkoli byl automobil osazen čtveřicí sedadel, zadní pár byl vyloženě nouzový. Volitelnou položkou byla plátěná shrnovací střecha. Přes ambiciózní plány výrobce celkově vzniklo pouhých 65 kusů.
Rodley 750:
rozměry: 2769 x 1397 x 1499 mm (d x š x v)
rozvor: 2032 mm
hmotnost: 490 kg
motor: vzduchem chlazený J.A.P. SV, výkon 20 k při 3800 ot./min.
zapalování: 12 V
převodovka: Albion, 3 st. + zpátečka
pneumatiky: 5,2 x 15
max. rychlost: 55 mil/h
Foto: Rodley Automobile Co., Ltd.(1954)